Kettlebell complex Let øvet

Med denne kettlebell complex har du en god opvarmning før eller finisher efter din træning.

Tags:

Det kan være svært i starten med rækkefølgen og transaktionen mellem øvelserne, men det bliver nemmere, når du har prøvet det nogle gange.

Fordelen med at arbejde på denne måde med kettebell er de frie bevægelser og retningsskift, som du kan lave. Jeg vil foreslå, at du kører complexet i 3-5 minutter. Med dette complex får du arbejdet med kroppens store muskelgrupper samt presset din core gennem rotation og stabilisering samtidig med at du har mulighed for at hæve fedtforbrændingen.

Kettlebell complex finisher

Complexet, som jeg har sammensat, består af:

  1. Kettlebell swing
  2. Goblet squat
  3. Overhead pres
  4. Reverse lunge
  5. Figure 8


I videoen viser jeg dig øvelserne og kommer med tekniske input, så udførslen kan effektiviseres og skadesrisikoen mindskes.

Thierry Sanchezs billede

Hej, jeg er Thierry Sanchez

Thierry Sanchezs billede
Jeg er uddannet fra Aalborg Sportshøjskole som styrketræner (DIF diplomtræner) og er master trainer for IUKL (International Union of Kettlebell Lifting) i Danmark. Ud over det, har jeg blandt andet trænet og lært fra 2 verdensmestre i kettlebells. I 2010 blev jeg selv verdensmester i kettlebel... Læs mere
Bog: Stærk - Din guide til effektiv løfteteknik
STÆRK er bogen for dig, der vil fordybe dig i løfteteknik.

Læs mere om bogen her

Maxer ApS | Eskildsgade 5, 3 | 1657 København V | info@maxer.dk | +45 2422 4943 | CVR: 36685026