Aprilsnar: Upersonlig træning

Personlig træning er særdeles populært og bruges af mange. Du får alt tilrettelagt specifikt til dig. Du tror måske det er godt, men det er det slet ikke. Det betyder nemlig at prisen bliver høj og at du skal fortælle om dig selv.
Aprilsnar: Upersonlig træning

Du har sandsynligvis hørt, at du skal tilpasse dit program til dit mål og dine forudsætninger. Du skal træne alsidigt, skadesforebyggende og hvis du rent faktisk har en skade, skal du adressere den - helst med hjælp fra en professionel. Men det er noget vås.

Uanset hvordan du træner og spiser vil du nemlig nå dit mål. Hvis dit mål er at få større muskler, vil du få det. Hvis du ønsker at tabe dig, vil det ske. Alt sammen med samme træningsprogram og kostplan. Derfor er det dumt at betale penge for personlig træning.

Personlig træning kan nemlig hurtigt koste op mod 900 kr. per gang, du møder din træner. Det er 90 Cheeseburgere fra McDonalds. 90! Når det stilles op på denne måde, kan du let se, at du ikke har brug for en personlig træner. Hvad vil du helst have? En personlig træner eller 90 cheeseburgere?

Fordelen ved upersonlig træning

  • Det er meget billigere end personlig træning - kun 179 kr. per time.
  • Du behøver ikke fortælle om dig selv - alle får det samme træningprogram og kostplan
  • Du sparer tid og energi eftersom vi ikke behøver snakke om hvordan det går
  • Du kan dele udgiften med en ven og gøre det endnu billigere - I får det samme alligevel

Ofte stillede spørgsmål

  1. Har jeg ikke brug for et program, som er tilpasset mine mål?
    Nej, du vil opnå dit mål uanset hvad du gør. Så simpelt er det.

  2. Jeg kan ikke træne 6 gange om ugen, hvad gør jeg?
    Det bliver du nødt til. Det står i programmet. Tilpas dit liv til systemet.

  3. Jeg er allergisk overfor en vare i kostplanen, kan den byttes ud?
    Nej, du må lære din krop at tolere netop dén fødevare.

  4. Jeg har en skade og kan derfor ikke squatte. Er benpres en god erstatning?
    Nej, du skal squatte. Det står i programmet og det er universelt gældende.

  5. Jeg har brug for sparring og motivation, hvordan kan du hjælpe mig?
    Jeg har mine egne problemer og gider ikke bruge min tid på dine.

Hvis du er interesseret i upersonlig træning, så tøv ikke med at kontakte mig!

Bog: Stærk - Din guide til effektiv løfteteknik
STÆRK er bogen for dig, der vil fordybe dig i løfteteknik.

Læs mere om bogen her