Køb kurset nu!

Kropshævninger

Rigtig mange kvinder har et mål om at lære at lave kropshævninger - både pullups og chinups. Men hvorfor? Fordi det viser rå styrke.

Det kræver stor styrke og god teknik, hvis du skal mestre kropshævninger. Med god teknik kan du løfte mere og samtidig minimere risikoen for skader. Et effektivt træningsprogram øger din styrke, og hjælper dig til at opnå dit mål hurtigere.

Med vores komplette kursus lærer du altsammen. Du får viden og redskaber, så du forstår teknikken bag øvelserne. Du får træningsprogrammer, som giver dig styrke til at mestre både chinups og pullups. Programmerne henvender sig både til dig, som endnu ikke kan lave en kropshævninger, og de henvender sig også til dig, som ønsker at tage dine kropshævninger til næste niveau.

Træningsprogrammet er sammensat sådan, at du blot kan tilføje det til din egen træning - vi sørger for din rygtræning. Hvis du følger vores program, så er det inden længe dig, som trækker dig selv op i baren, mens alle de andre kvinder kigger misundeligt til og beundrer din styrke og overlegenhed.

Med videokurset får du:

Vi fortæller dig om de vigtigste tekniske fokuspunkter og typiske fejl – og ikke mindst hvordan du kan rette dem. Alt dette kan du se igen og igen, når du vil og hvor du vil.

Deltagerne siger:


"Programmet er overskueligt og lige til. Øvelserne spiller og min styrke går kun én vej."
Laura Stampe Lillelund

"JUBI! Gode træninger, steget markant i styrke og snuppede 9 chinups i går"
Mia Dybdahl Andersen

"Kunne ikke vente med test til søndag, men jeg lavede 3 x 4 pullups UDEN elastik - wuhuu, endelig!"
Louise Persson
 

Hvis du har spørgsmål, så er du mere end velkommen til at kontakte os.

Bonus: e-bog om kost, søvn og stress

Når du køber medium eller large pakke, giver vi dig denne bonus e-bog, hvor vi forklarer dig hvordan en lang række andre faktorer end træningen påvirker dine resultater.

Vi fokuserer især på søvn, kost, og stress og giver dig konkrete tips til, hvordan du kan optimere disse områder for at understøtte din udvikling.

Efter at have læst denne 17 siders e-bog har du flere værktøjer, som gør dig istand til at yde dit bedste og nå dine mål.

Hør hvad deltagerne siger

Ofte stillede spørgsmål

  1. Hvordan er træningsprogrammet opbygget?
  2. Træningersprogrammerne er designet i fire forskellige faser afhængigt af dit udgangspunkt. Fase 1 er for dig, der ikke kan lave kropshævninger endnu. Fase 2 er for dig, der kan lave 1-4 og fase 3 er for dig, der kan tage 5-10.
    Programmerne til hver fase (du får alle fire) indeholder kun øvelser, som er målrettet de muskelgrupper, som er involveret i kropshævninger - dvs. især ryg, biceps, bagskulder.

  3. Hvor lang tid varer en træning?
  4. Da træningsprogrammet udelukkende fokuserer på at gøre dig stærkere i kropshævninger, så kan du gennemføre et træningspas på cirka 20 minutter. Det betyder, at du har god tid til at træne resten af kroppen, når du er færdig med vores målrettede træningsprogram.

  5. Hvor ofte skal jeg træne?
  6. Du kan selv vælge om du vil træne 3, 4 eller 5 dage om ugen - du får selvfølgelig alle programmerne. Dermed kan du også skifte, hvis du i en periode har mere eller mindre tid til træning.

  7. Kan jeg træne derhjemme?
  8. Ja, hvis du har noget at trække dig op i. Det vigtigste er nemlig selve kropshævningerne og varianterne heraf. Der vil være nogle af hjælpeøvelserne, som du ikke kan lave, mens du med eksempelvis blot en håndvægt eller elastik kan lave flere af dem.

Om Jacob

Jacob Beermann

Jeg er på landsholdet i styrkeløft – altså squat, bænkpres og dødløft – og har flere medaljer fra både EM og VM.
Jeg har konkurreret siden 2009 og træner til daglig med det norske landshold i Oslo.

Jeg har arbejdet som personlig træner siden 2008 og arbejder især med to forskellige typer af kunder:

  1. Dig, der gerne vil have bedre teknik eller være stærkere
  2. Dig med kroniske smerter

Fælles for mine kunder er, at de er yderst motiverede for at opnå deres mål og i et tæt samarbejde gør jeg alt, som står i min magt for at hjælpe dem med at opnå dette. Uanset om det er gennem personlig træning 1-til-1 eller på kurser for større grupper.

Da jeg startede maxer.dk i 2010 var målet at gøre styrketræning mere tilgængeligt. Med mere end 150 videoer, der har over 1.400.000 views er jeg overbevist om at mange har fundet hjælp på siden.

Om Marie Louise

Marie-Louise Cramer

Jeg har en bachelor i Idræt og Sundhed fra Syddansk Universitet - og er en stolt sundhedsentusiast.
Jeg arbejder som personlig træner og livsstilscoach, hvor jeg hjælper mine kunder med at nå deres drømmemål gennem et afbalanceret forhold til både kost og træning, som kan fastholdes på lang sigt.

Jeg finder stor glæde i at hjælpe andre mennesker og nyder at følge mine kunders udvikling fra de træder ind ad døren første gang til de fortsætter på egen hånd - med succes.

Jeg er ikke tilhænger af fanatatiske mirakelkure, som skal ændre dit liv på 6 uger, men jeg har stor tiltro til at lære dig at tage flere gode beslutninger i dagligdagen, så du 80% af tiden lever fornuftigt - så kan du uden bekymring stadig have plads til de madvarer du bedst kan lide.

Deltagerne siger:


"Programmet er overskueligt og lige til. Øvelserne spiller og min styrke går kun én vej."
Laura Stampe Lillelund

"JUBI! Gode træninger, steget markant i styrke og snuppede 9 chinups i går"
Mia Dybdahl Andersen

"Kunne ikke vente med test til søndag, men jeg lavede 3 x 4 pullups UDEN elastik - wuhuu, endelig!"
Louise Persson

Med dette videokursus håber vi på at hjælpe mange flere på vej mod deres drøm om at kunne trække sig selv op over baren.Det kan føles meget svært, men med de rette teknikker, et effektivt træningsprogram og god vejledning, kan alle lære at lave kropshævninger.

P.S. Vi vil meget gerne høre hvad du synes, når du har set videoerne! Skriv til os!