Skrevet af Tobias Eskebjerg

Hej Jacob. Tak for en rigtig god video og meget informativ side i det hele taget.Jeg har et spørsmål ang. RIR. Jeg har trænet i 4-5 år, og jeg træner for tiden et bænkpresprogram som en del af et 2-splitprogram. Jeg træner 5-6 gange om ugen efter en model der hedder "to dage træning, en dag pause, to dage træning, en dag pause" osv.Dag 1:
Bænk
Squat
Dips
Fransk pres
HSPU
MaveDag 2:
Dødløft
Row
Pullups
Curls
LændDag 3: PAUSEMit spørgsmål er så, om jeg skal sætte min intensitet og volumen efter RIR i hver øvelse eller "kun" i bænk, squat og dødløft, og så træner efter dagsformen eller fx med RIR 2 i hver af de assisterende øvelser hver gang. Giver mit spørgsmål mening?Jeg føler, at jeg er stagneret i min fremgang, og jeg har tit knas med skulder, albue eller knæ.Kh Tobias

Indholdet af dette felt er privat og bliver ikke vist offentligt.

Markdown.

  • Linjer og afsnit ombrydes automatisk.
  • Web- og e-mail-adresser omdannes automatisk til links.
  • Tilladte HTML-tags: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <p> <br> <hr>