Skrevet af Emilie

Hej Jacob,Først og fremmest tak for et super program! Jeg har nu fulgt dit 2-split til kvinder, med løb og yoga ind imellem, og det går super; om ikke andet, fremad! (Lidt angstprovokerende dog at sidde ved de store mænd og pumpe jern.... :-)) ).
Jeg støder dog på et problem ifht. At min venstre arm og mit venstre ben er betydeligt svagere end højre. Dette går især ud over bænkpres, som kan blive skæv, eller skulderpres, bicepscurls, hvor jeg kan mærke at min venstre skulder nærmest kollapser af udmattelse, mens min højre arm kunne tage 20 gentagelser mere. Hvordan løser jeg dette??
Et andet spørgsmål er, om du har en alternativ øvelse til Lumber Jack - jeg føler ikke helt, at jeg rammer den rigtigt.
Et sidste spørgsmål er til Face Pull. Jeg bliver nødt til at læne mig en anelse tilbage for at kunne modstå vægten, ellers bliver jeg skubbet forover. (selv ved 10 kg..?). Er det ‘cheat’? Jeg håber du eller I kan hjælpe! Mvh en nybegynder

Indholdet af dette felt er privat og bliver ikke vist offentligt.

Markdown.

  • Linjer og afsnit ombrydes automatisk.
  • Web- og e-mail-adresser omdannes automatisk til links.
  • Tilladte HTML-tags: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <p> <br> <hr>