Skrevet af Louise Rasmussen

Hej Jacob! Jeg har dyrket styrketræning i 3 år, hvor jeg både har prøvet dit 2-split og fullbody program for kvinder. Jeg har fundet ud af at fullbody programmet med 3 ugentlige træninger er det som passer bedst til mig, og min progression lyder på at jeg sænker gentagelserne (og øger vægten), når jeg er nået en vægt jeg kan udføre 4x12 af.Jeg er ikke så meget til at træne bicep/tricep/læg og mave. Jeg vil meget hellere køre de store øvelser, fx squat, DL, splitsquat, bænk, rows og skulder i en træning. Mit mål er at træne hele min krop og have en stærk krop, og selvfølgelig det famøse tonede udseende (som jeg ved handler om fedtprocent også).Mit spørgsmål er så bare om det skader noget at fjerne nogle øvelser fra dit program, træner jeg stadig hele kroppen optimalt og om det er "nok" at træne mave når man spænder i coren ved de store øvelser?Mvh. Louise

Indholdet af dette felt er privat og bliver ikke vist offentligt.

Markdown.

  • Linjer og afsnit ombrydes automatisk.
  • Web- og e-mail-adresser omdannes automatisk til links.
  • Tilladte HTML-tags: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <p> <br> <hr>