Skrevet af Charlotte Schm…

Hej Jacob
Tak for dit hurtige svar :)Jeg startede egentlig bare med at skrive for at høre om jeg kunne fortsætte på mit program eller om det krævede et nyt, for jeg kan godt se forskel med træningen her.Uden at skulle gøre mig klog på området, for det er jeg ikke, så har jeg bare ladet mig fortælle at man ikke må bruge det samme program i mere end X antal uger i forhold til at kroppen "vænner sig til træningen" eller noget i den dur. Er det fordi jeg øger gentagelser og vægt at jeg kan fortsætte med samme program uden negativ indflydelse?
Nu skriver du "enten justere antallet af gentagelser, sæt, vægten" jeg bør vel stadig ikke lave mere end de 8-12 gentagelser som jeg har fået anvist vel? så skal jeg derimod øge vægten eller antal sæt ikke?Kaloriemæssigt spiser jeg 1500 dagligt og 1-2 gange om ugen 2000 kcal, hvor jeg via en udregning, ud fra min højde, vægt, træningsintensitivitet og køn fandt frem til at jeg skulle spise 1200 kcal, hvis jeg ville tabe 1 kg om ugen, jeg blev dog af træneren anbefalet at spise 1500 kcal, så havde jeg også noget at cutte af med tiden..Venlig hilsen Charlotte

Indholdet af dette felt er privat og bliver ikke vist offentligt.

Markdown.

  • Linjer og afsnit ombrydes automatisk.
  • Web- og e-mail-adresser omdannes automatisk til links.
  • Tilladte HTML-tags: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <p> <br> <hr>