Skrevet af Charlotte Schm…

Hej Jacob
Jeg har med stor interesse læst omkring myterne mht. kvinder og træning og de to programmer du foreslår. Jeg har gennem snart 6 uger fuldt et program jeg fik lagt af en personlig træner. Det er et såkaldt fullbody program, med styrke dag 1,3 og 5 og intervaltræning dag 2 og 4. I weekenden skal jeg bare sørge for at gå/cykle/svømme i 30 min for ikke at gå helt i stå, men uden høj intensitet.
Jeg træner forholdsvist tungt og skal "overgå" min sidste præstation hver gang, enten flere gentagelser indenfor det fastlagte interval (8-12), eller øget vægt, afhængig af hvor mange gentagelser jeg kan klare.Jeg er studerende og derfor er det ikke muligt for mig økonomisk at få lagt et nyt program pt. Mit spørgsmål er så, hvor længe må jeg træne samme program? Og hvor meget skal man ændre i det eksisterende for ikke at "sidde fast i det samme"?Til en ekstra bemærkning så tæller jeg kalorier i forhold til kosten, tager kosttilskud, drikker protein shake efter træning og spiser generelt mest protein og mindst kulhydrat og fedt. Jeg træner særligt fordi jeg gerne vil tabe mig omkring 30 kg. Så min træning skal have mest mulig fedt forbrænding ;)Jeg håber du kan hjælpe mig ;)
Venlig hilsen Charlotte

Indholdet af dette felt er privat og bliver ikke vist offentligt.

Markdown.

  • Linjer og afsnit ombrydes automatisk.
  • Web- og e-mail-adresser omdannes automatisk til links.
  • Tilladte HTML-tags: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <p> <br> <hr>