Skrevet af Tina

Hej Jacob
Først mange tak for en rigtig god side, som jeg løbende har brugt rigtig meget!
Jeg omlagde for 2 år siden min livsstil ifht. Kost og motion, hvilket har resulteret i et vægttab på ca 20 kg og langt bedre trivsel fysisk og psykisk.
Jeg begyndte med let cardiotrænig og startede efter et par måneder op med kettlebelltræning ( som efter 3 mdr. Blev til styrketræning m frivægte) 3 gange i ugen suppleret med længere cykelture og intervaltræning.
I godt og vel et års tid har jeg lavet tung 2-split træning suppleret med intervaltræning - i alt 6-7 træningsdage ( Det har resulteret, at jeg ikke er så hurtig på cyklen mere).
For 14 dage siden opstartede jeg dit 3-split program stadig suppleret m. Intervaltræning (trængte til noget andet) Her øgende jeg vægten lidt i Squat og kunne mærke min lænd sagde fra, så nu får den lige lidt ro. Men det fik mig til at overveje en anden træningsform, hvor jeg træner knapt så tungt og får lidt mere cardiotræning lagt ind. Mit mål er at tabe lidt mere fedt og beholde muskelmassen, som den er nu (evt. Lidt mere på ben og baller)
Hvorledes vil du anbefale mig at strukturere min træning med Styrketræning og cardio (6-7 dage ugentlig a 1 - 1 1/2 time)
Mvh. Tina

Indholdet af dette felt er privat og bliver ikke vist offentligt.

Markdown.

  • Linjer og afsnit ombrydes automatisk.
  • Web- og e-mail-adresser omdannes automatisk til links.
  • Tilladte HTML-tags: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <p> <br> <hr>