Hej Sylvia
Det kan du sagtens. Husk på der er mange faktorer, så du kan blot tilpasse det til dit niveau, dvs. antallet af sæt, variere reps, kg, løftetempo osv. Et program er ikke på den måde designet til begyndere eller øvede. Principperne er de samme - det vigtige er, at der er en udvikling i programmet på en række forskellige parametre, læs denne: http://maxer.dk/artikler/in...
Det har fordele og ulemper. Det går hurtigere, men kan give mindre fokus på hver øvelse. Det er med andre ord en afvejning du må lave. Når du ikke føler, at du får resultater med din nuværende indsats, så må du overveje hvad du kan ændre. Er det indsatsen i centeret eller noget udenfor (kosten, søvnen osv.)?
Du kan sagtens lave spinning på andre dage, spørgsmålet er om det passer til dit mål, men det ved jeg ikke ud fra den sparsomme info.

Indholdet af dette felt er privat og bliver ikke vist offentligt.

Markdown.

  • Linjer og afsnit ombrydes automatisk.
  • Web- og e-mail-adresser omdannes automatisk til links.
  • Tilladte HTML-tags: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <p> <br> <hr>