Skrevet af Stephanie

Hej Jacob, tak for nogle gode artikler. Jeg vil prøve at bruge dit fullbody program, og forsøge mig med 3 gange ugentllig.Men ind til videre træner jeg kun fx ben/bagdel 2 gange i ugen, for jeg bliver tit ret øm efter træning, at det nogle gange kan mærkes 3-4 dage efter. Derfor plejer jeg at vente med at træne igen til ømheden er ovre, så jeg kan yde mit maksimale.Jeg er ikke sikker på at jeg kan yde mit maksimale, hvis jeg skal træne samme muskelgruppe to dage efter hvis jeg er øm.Men jeg vil selvfølgelig have det bedste ud af min træning og nå de største resultater, og har som mange andre piger fokus på bagdelen. :-) Så har du et godt råd til dette, eller må jeg bare indse at det skal gøre ondt for at det bliver godt, og at jeg skal træne selvom jeg er øm. Måske det forsvinder med tiden, det med at blive øm?Kh Stephanie

Indholdet af dette felt er privat og bliver ikke vist offentligt.

Markdown.

  • Linjer og afsnit ombrydes automatisk.
  • Web- og e-mail-adresser omdannes automatisk til links.
  • Tilladte HTML-tags: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <p> <br> <hr>