Skrevet af Pernille

Hej Jacob.
Tusind tak for en fantastiske side og hjælpsomme sind!
Jeg vil gerne styrketræne 3 gange ugentlig og supplere med to ugentlige cardio dage, da jeg har lidt rigeligt på sidebenene jeg gerne vil af med ;). Jeg kan rigtig godt lide et forholdvis stramt struktureret program med progression fremfor øgning med dagsformen. Målet er med styrketræningen er øget styrke men også at bidrage til et vægttab (5-10 kg), hvorved jeg håber på en mere markeret krop.
Umiddelbart synes jeg det virker som DUP progression kunne være optimalt, men jeg har stadig lidt svært ved at forstå hvordan jeg skal planlægge min træning.
1) Kan du eventuelt skitsere hvordan man kan indlægge progression i de forskellige øvelser i full body programmet?
2)Jeg kan lave 1,5-2 chin up selv af gangen, 0 pull ups, armstrlkninger tror jeg er omkring 20 på tæer af gangen. Der er derfor et stykke vej til de 4X8 som foreslået i programmeret. Hvad vil du foreslå jeg gør istedet?

Indholdet af dette felt er privat og bliver ikke vist offentligt.

Markdown.

  • Linjer og afsnit ombrydes automatisk.
  • Web- og e-mail-adresser omdannes automatisk til links.
  • Tilladte HTML-tags: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <p> <br> <hr>