Hej Mette
1. Et program kan se ud på uendeligt mange måder og bør sættes sammen ud fra målsætningen med træningen. Når du skriver mande-programmet er jeg ikke sikker på hvilket du hentyder til, men husk at programmerne her på siden er lavet ud fra nogle generelle forudsætninger og ikke er tilpasset hver læsers målsætning.
2. Når dit mål er vægttab og ikke hvor hurtigt du løber, så ville jeg ikke have det som en bekymring. At kombinere styrketræning og konditionstræning i forbindelse med vægttab er sandsynligvis ikke blot en god idé, men den bedste måde at gøre det på. Rækkefølgen bør du vælge ud fra hvad du har lyst og energi til.
3. Hvis du styrketræner 3 eller færre gange om ugen, så bør du helt klart vælge et fullbody træningsprogram. Når der er foreslået tre forskellige træningspas, er det for at skabe variation både af hensyn til resultaterne, men også motivationen. Med 1-2 ugentlige træninger kan du skifte imellem de ovenstående fullbody-programmer.

Indholdet af dette felt er privat og bliver ikke vist offentligt.

Markdown.

  • Linjer og afsnit ombrydes automatisk.
  • Web- og e-mail-adresser omdannes automatisk til links.
  • Tilladte HTML-tags: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <p> <br> <hr>