Skrevet af Rasmus Pedersen

Hej Jacob.Jeg synes det her program lyder rigtigt spændende efter at have en erfaring med styrketræning på to år nu, hvor jeg har gebærdet mig med både et 2-split- og 3-split-program både med perioder med træning efter hypertrofi og med træning efter styrke. Jeg har formået at skaffe mig en rimelig styrke i bænk/squat/dødløft (120kg/180kg/220kg m .straps) og ville høre om du mener dette ville være et passende styrkegrundlag for at kaste sig ud i et 5-split-program. Dertil vil jeg høre om der er en anden ideel øvelse i stedet for 'arnold press' da jeg ikke er familiær med den.Du skriver i øvrigt: "Derudover er det essentielt, at du i programmets struktur har overlap mellem dagene, fokuserer på volumen - ikke intensitet", som jeg ikke helt forstår eftersom du i bunden også skriver: "Lav 6-8 gentagelser på dine tunge dage..." Hertil mit spørgsmål: Vil det sige at det ikke er et program udelukkende med formålet hypertrofi eller hvordan skal det forstås?Håber du kan forstå mit lange spørgsmål og vil tage dig tid til at besvare det. :-)Mvh RasmusPS: Tak for en meget informativ hjemmeside (Y)

Indholdet af dette felt er privat og bliver ikke vist offentligt.

Markdown.

  • Linjer og afsnit ombrydes automatisk.
  • Web- og e-mail-adresser omdannes automatisk til links.
  • Tilladte HTML-tags: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <p> <br> <hr>