Skrevet af Brian Jespersen

hej Jacob og tak for svar
ok - så jeg vælger det program jeg kan li og så varierer jeg bare øvelser m.m. - lyder jo fornuftigt nok :-)
jeg troede jo bare at de forskellige øvelser var lagt meget nøje så de overlappede hinanden på den rigtige måde derfor var jeg ikke så sikker på hvordan og om jeg måtte varierer dem
Jeg har efterhånden nogenlunde styr på hvilke muskel grupper der trænes hvordan
men i Træk/Pres savnede jeg bla. Dips - men den kan jeg så godt tilføje når der er triceps på programmet :-)
og fik en WOW oplevelse - efter 6 uger med træk/pres uden dips - lavede så dips under Upper/lower ugen efter og pludselig var den MEGET nemmere at udføre :-D
..skal lige siges jeg vejer 91 kg er 178 cm høj - men der skal snart tilføjes ekstra vægt under denne øvelse :-)
søvnen er der styr på - i seng kl 22 op kl 6.30 - træner inden job i 80 - 90 min.
og kosten nogenlunde :-D ..går efter proteinerne og at "snyde" grønt ind i maden ;-)
Men tak for svaret :-)

Indholdet af dette felt er privat og bliver ikke vist offentligt.

Markdown.

  • Linjer og afsnit ombrydes automatisk.
  • Web- og e-mail-adresser omdannes automatisk til links.
  • Tilladte HTML-tags: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <p> <br> <hr>