Skrevet af Brian Jespersen

hej og tak for en lækker hjemmeside som jeg bruger meget - super inspirerende da jeg har svært ved selv at sammensætte et program :-)
jeg er en gut på 46 år og jeg har nu trænet 4-5 gange ugentlig gennem et par år og jeg har nydt 2 split - træk/pres - meget - og prøver nu dette upper/lower på 3.uge - mit spørgsmål er
- hvor tit skal man skifte program ?
hver 6. uge for at kroppen ikke skal vænne sig til det = ikke ret meget udbytte ??
eller kan jeg køre samme program - blot med andre variationer ?
- kan jeg godt lave andre variationer end dem der er beskrevet - så længe det er samme muskel gruppe de rammer ?
jeg træner ikke for at blive stor og muskuløs men for at holde en sund og rask og fast krop gennem livet
men lidt bonus giver det og det er selvfølgelig fint :-)
min favorit er nok 2 split - træk/pres :-)
hilsen Brian

Indholdet af dette felt er privat og bliver ikke vist offentligt.

Markdown.

  • Linjer og afsnit ombrydes automatisk.
  • Web- og e-mail-adresser omdannes automatisk til links.
  • Tilladte HTML-tags: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <p> <br> <hr>