Hej Michael
Tak for de rosende ord! Du skal huske på at der er enormt mange forskellige faktorer, som påvirker de resultater man får af sin træning - antallet af øvelser er blot én af dem. Volumen, frekvens, intensitet, densitet, time-under-tension, øvelsesvalg osv. påvirker også resultatet i høj grad. Hvor grænsen går, handler om konditionering, dvs. hvad kroppen er vant til - desto nyere man er i træning, desto mindre skal der til for at få resultater.
Husk også på, at træner du fullbody, så har du mindre tid til hver muskelgruppe end i et større split - tilgengæld er frekvensen højere. Så svaret vil aldrig være entydigt. Men jeg vil foreslå dig i vid udstrækning at holde dig til programmerne her på siden eftersom du har svært ved at regulere det selv og så evt. blot tage et ekstra sæt, hvis du føler det har været for lidt.
I forhold til dine knæ, så vil jeg anbefale dig at få taget fat i problemet og løst det i stedet for blot at undgå de bevægelser, som du på nuværende tidspunkt ikke føler dig trygge ved - læs her https://maxer.dk/tags/smerter

Indholdet af dette felt er privat og bliver ikke vist offentligt.

Markdown.

  • Linjer og afsnit ombrydes automatisk.
  • Web- og e-mail-adresser omdannes automatisk til links.
  • Tilladte HTML-tags: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <p> <br> <hr>