Skrevet af Kenneth Mogensen

Hej jacob.
Jeg har et spørgsmål ang. mit træningsprogram, så går ud på om jeg rammer mit baglår for ofte, med mere din mening om mit træningsprogram. Jeg har trænet bodybuilding i ca 26år (jeg er 40år) og har altid ramt kroppen to gange på en uge, før ved at bruge et 3 split program 6 gange om ugen og de sidste 10år 2split program 4 gange om ugen. Lige nu se mit program således ud. Mit mål er muskel masse, så jeg har fokus på god teknik, tut og korte pauser.Ben,bryst, skulder og tricep.Leg extension 4 sæt rep 6-12
ben press 4
squat 5skrå press 4-5
fladt press 4-5skulder pres med stang 4
side skulder 3dip 3
press down 3Ryg, læg, baglår og bicep.
Smal row 45 grad 4-5sæt
chins 4
bred row 3
bag skulder 3læg stå 4-5
sid læg 4baglår curl 4
rumænske dødløft 4siddende curl håndvægt 3
stang curl 3I den anden halvdel er der bare skiftet ud i øvelser, for at få en variation. Men det er det sammen antal øvelser og sæt. Spørgsmålet er og det ville være beder at flytte baglåret over på ben dagen og så måske kun lave en øvelse. Da squat og lunges også rammen båglåret og jeg bruger også tit sving, som også arbejder på bagkæden.
mvh Kenneth Mogensen

Indholdet af dette felt er privat og bliver ikke vist offentligt.

Markdown.

  • Linjer og afsnit ombrydes automatisk.
  • Web- og e-mail-adresser omdannes automatisk til links.
  • Tilladte HTML-tags: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <p> <br> <hr>